Thursday, January 16, 2014

Prefata- Omerul de mana


I heard there is a magic place out there. Grab my hand, and let's explore it !
It all begins with a tree...all the beauty of the world is hidden in its roots.
Fascinating words.almost catch the moment...till its not too late..
In the end, its everyone's story.

Here is mine :
 _____ one year Ago____








"- Stiti acea senzatie cand totul pare sa fie la locul lui, cand va planificati bine timpul cand va simtiti impliniti fie si pentru cateva momente, si deasemenea mai stiti acele zile cand aveti proiecte si teme de terminat dar nu vine nicicum cheful sau inspiratia de care aveti nevoie?- da ?, si in cazul meu, faptul ca in sfarsit am decis sa incep scrierea de fata, simt ca nu e momentul acela magic neasteptat, care sa fie neintrerupt , nemiscat si perfect pentru ceva ce urma sa realizati. e ca si atunci cand te pui sa pictezi si nu merge nicicum, nu te poti exprima.
la fel a fost si in cazul meu, atunci cand un prieten bun mi-a sugerat sa imi pun credinta in toate aspectele vietii mele, in asa-numitul Credo. ma gandeam eu atunci, da sigur si cand voi putea eu scrie ceva atat de serios si plin de curaj, incat ceva nu are viata decat atunci cand incepi sa aplici pas cu pas, credinta ta in plan practic si concret.  se face ca intr-o seara, urma sa notez doua ganduri, si ma trezesc in mijlocul unei revelatii de la Dumnezeu, ca altfel nu inteleg, acel moment, e atat de special pentru ca nu era aprope nimic cunoscut mie,curgeau ideile, abia reuseam sa tin pasul,scriind tot ce -Mi soptea( multi ve-ti spune ca e un fenomen explicabil stiintific , ei bine, in cazul credintei reale, va trebui sa excludem logica,si orice pamantesc, asta daca vreti sa fiti martorii propriei aventuri cu acest dar spiritual,-credinta ).

acum un an am inceput sa realizez dorinta mea de a pune ganduri pe hartie.
iar acum cateva luni am avut cele mai incredibile trairi  de pana acum si le astept cu nerabdare pe altele si mai grozave, alaturi de credinta mea.

multi dintre noi suntem miscati de lucruri foarte lumesti, si e de inteles, asta suntem majoritate vietii noastre, - terestri, calatori, cu sau fara drum, dar cu ceva in plus fata de alte fiinte cu care impartim casa.  prea putini dintre noi suntem miscati de credinta. vreau ca acesta carte sa fie o dovada pentru mine personal  ca inima isi face loc, lupta si spiritul e  treaz la fel ca viata ce pulseaza in fiecare om cu iubire si respect pentru credinta lui.

tot ce stiu e doar faptul acesta : trebuia sa scriu o carte dedicata femeilor, trebuia sa impartasesc la alt nivel trairile mele, decat simple conversatii la cafea,in oras cu prietenii.  nu ma gandeam niciodata ca va veni ziua in care ajung sa public gandurile ,starile, si sa impart viata mea cu toti acei ce inca cauta raspunsuri.

credeti-ma sunt la fel de plina de intrebari ca si acum cativa ani cand imi traiam viata la maxim: asa credeam eu atunci, cand distractiile lumii m-au trantit tare la pamant, cand lacrimile dupa vreo despartire rece si intunecoasa, mi-au transformat inima intr-un teren de lupta, in care cineva avea sa piarda, cineva era ranit, intocmai ca si la meciuri. au trebuit ani si inca trebuie , sa invat sa ascult, sa aud mai bine ce plan am, ce anume sa implinesc. sa fiu mai sigura, mai putin credula , mai rationala. dar deja noi stiam aceste lucruri si realitati despre noi nu, ? le auzim destul de des, dupa ce o facem lata. adenalina e placuta, relatiile pe post de aventuri, in care ambii sunt doi straini cu atat de multe nepotriviri precum marea si nisipul, si frica de singuratate, o da, bun motiv, sa ne aruncam in bratele fiecarui romeo adaptat zilelor noastre,....si ce dragut arata imbracati in skinny jeans si converse....si ce sa spun de noi, gustam cu inima, fara  ne gandim la fapte, la principii....si atat de mult ne iubeste incat niciodata nu ne lasa de tot, mereu ne readuce, mereu ne apuca de mana, cand noi cu buna stiinta ne vindem de tot,atat de usor,....asta e frumusetea,ne salveaza de atatea ori de cate e nevoie. si sa fim totusi constienti de pericole, de griji  fara sens, de neascultare, toate pentru ce? platim un pret prea mare lumii, ce nu merita, e doar praf.( eclesiastul)
sper sa va ajute aceasta scriere si sper din inima, sa vi se potriveasca contextul in care intelegeti importanta inimii voastre prea fragile, prea confuze pentru distractiile ieftine din lume. doar in mana Tatalui, inima de atata frumusete si valoare isi gaseste pacea si grija.